Üdvözöllek, kedves Érdeklődő!

Miről is olvashatsz itt? Ahogyan a címben láthatod, gyerekekről. A bejegyzések között szubjektív válogatással a számomra megkapó vagy érdekes cikkeket, írásokat, véleményeket találod.

A blog létrejöttének elsődleges oka a téma iránti érdeklődésem, de szerepet kapott a hétköznapok élménye, amit látok, hallok, olvasok vagy tapasztalok - illetve az életemet hűséggel kísérő örök kétely és kérdések....


Olvasgass kedvedre, hasznos időtöltést kívánok!







2010. május 22., szombat

Gyerekszáj2

Csak egy szösszenet:

"Ágyba dugtam a három és ötéves lányaimat. Átöltöztem egy régi melegítőalsóba és kinyúlt pólóba, majd bementem a fürdőszobába hajat mosni. Még ott is hallottam, hogy veszekednek. Egy ideig hallgattam, majd törölközőt csavartam a fejemre, berontottam a szobájukba és leordítottam őket. Útban visszafelé még hallottam, ahogy a hároméves megkérdezi nővérét:
- Te Réka, ez meg ki volt?"


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése